Szeretettel köszöntelek a Ford Escort klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Escort klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ford Escort klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Escort klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ford Escort klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Escort klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ford Escort klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Escort klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Imrefi Tamás indította 14 éve
Segítsetek légyszi!!
Elindítom az autót csattog mint a barom , alapjáraton elhalgat, aztán utána minél jobban nyomom a gázt annál jobban csattog. Dobjam ki a motort, vagy valami más megoldás?
Hozzászólások eddig: 7
l. sándor üzente 11 éve
Szia Tamás!
Csak most olvastam a problémát az autóddal.
Nekem is hasonló gondom volt.
Nálam a vezérműtengely hézagoló lemeze tört ketté valamikor még új korában, és így megette a szelepszár tőkéket és a bütyköket is a vezérműtengelyről.Jó hogy így is több , mint 100 000 km-et elmentem vele , de mindig hangos volt a motorom, akkor kicsit csendesebb , amikor szelephézagot állítottak , de csak 500-1 000 km-ig.
.Majdnem olyan hangos volt , mint egy dizel!!
Állítólag ez típushibája volt az 1.3-as motoroknak.
Sokat kiértesítetteka tulajok közül , vagy erőteljes reklamációra ingyen cserélték a hibás alkatrészt a szervízekben ,
Nem nagyon csináltak belőle propagandát , mert nagy munka lett volna minden 1.3-as autónál kijavítani a hibát , hiszen az egész motort ki kell venni ilyenkor.Inkább elsumákolták.Pedig lehetett volna új motort is kérni érte, ha a szervízben lejegyzőkönyvezik a hibás alkatrészt, elküldik bevizsgálni, stb , stb !!
Nálad mi volt a hiba oka ??
Bár későn írok , de ha tudsz válaszolj , mert érdekelne!!
Üdv : Saca
Kőrösi Zoltán üzente 13 éve
Rádi Dániel üzente 13 éve
sziasztok ford eszkort mk5 höz van konplet inyektor sosrom és vezérlésem 1.4 eshez ha valakit érdekel van még sok más is irj vagy hivj 06303153166 on fordokat bontok mind ki probált osztrákbol
majorszki istván üzente 13 éve
na én is igy jártam most 96 év ohv 1.3 l a szelep emelöszár ki ugrál a helyéröl álitottunk szelepet néztük a vezérlést de semmi most mondeo motort szeretnék bele mert azt mondják hogy sokkal strapa birobb 1.8 mit gondoltok
Imrefi Tamás üzente 14 éve
Román Richárd üzente 14 éve
hali meg kéne nézetni egy normális szerelő mókussal mert nem mindegy mi csattog. nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. ha meg menthetetlen és cserélni kell én úgy tudom egy bontós cimborámtól hogyha tipusazonos motort raksz bele nem kell vizsga csak a motorszámot kell bevinni a kpm-hez és ott ha minden igaz átírják. de ez nem 100%
Bálint István üzente 14 éve
Szevasz hát valószinű enek kampec. Énis jártam igy előszőr csak nagy terhelésnél lehetert valamit halani utána mint a harkocsik kemény kopogás . Elvitem a szervizbe szét kapták a hiba oka eldugult az olajzó furat az olaj sártol . A motornak kampó ! Megcsináltatam 345,000 hát melbevágos volt . Mindent cseréltek egyév garanciával +külső belső takaritásal hátha ez vigasz . Azt ajánloták hogy 100,000 -kilóméternként ki kelene mosni a motort az olaj sártol mivel elégé szűk az olajnyomó cső ez a malőr 180,000 volt mostmár lasan kikel nekemis mosni álitólag van valami speckó olaj amivel ezt meg lehet csinálni . Hát nemtom menyiért adnak a bontoba másik motort de még akoris nagy macera mert utána KPM vizsga .
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás