Szeretettel köszöntelek a Ford Escort klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Escort klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ford Escort klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Escort klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ford Escort klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Escort klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ford Escort klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Escort klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Fekete László indította 15 éve
Hello Escort tulajdonosok!
Van-e hasonló tapasztalat és megoldási javaslat?
Gurulás 5. fokozatban normál tempóban és fordulatszámmal.
Kereszteződés közeledik. Gáz levesz, kis gurulás, kuplung ki, vissza 3., hogy kihasználjam a motorféket, fordulatszám felemelkedik, autó lelassul, kuplung újra kinyom, hogy vissza 2.-be, de itt a motor lefullad.
Tehát nem az a baj, hogy alapjáraton nem megy el. El is indul alapjáraton, el is megy alapjáraton, sőt, ha nincs az előbb leírt folyamat, hanem megyek 5.-ben 110-120-at és gurulást akarok kihasználni, ezért üresbe dobom, semmi gond nem lesz, nem fullad le.
Csak abban az esetben, ha az előbb említett módon visszakapcsolok, fordulatszám felugrik, újra kuplungolás, és ott..., kinyomott kuplungnál már fullad is le, gyullad ki a gyújtás és olajszint piros lámpa.
Tehát mintha egy ilyen hirtelen fordulatszám ingadozást nem bírna el, illetve ahogy innen visszaesik, lefullad.
???
Escort Club 1.3 benzin; '97 október;
hengerenkénti befecskendezéses EFI;
Mihez érdemes hozzányúlni, hogy ne az egész motort kelljen szétborítani?
Keveset futott, most közelít 100 ezer km-hez, még semmi nem volt bántva motorikusan. Következik egy olaj + szűrő, levegőszűrő csere, szelephézag állítás, gyertyacsere.
De ezek a fentebb írt problémát nem fogják megoldani.
Valami alapjárati fuvóka? Valami szelep? Benzin? Levegő?
Valami elkoszolódás, rátapadás?
Ötlet?
Köszi!
Hozzászólások eddig: 6
bagi gabi üzente 8 éve
Jónapot mindenkinek lenne egy kérdésem van egy Ford escord 1.3 1994 olyan problémát tapasztalok hogy mikor megyek a jármüvel mikor váltanák visza és benyomom a kuplungot az autó leál kicseréltem a komplet katbulátort mindenestöl és szintén igy csinálja mi lehet a probláma segitséget köszönöm.
bagi gabi üzente 8 éve
Jónapot mindenkinek lenne egy kérdésem van egy Ford escord 1.3 1994 olyan problémát tapasztalok hogy mikor megyek a jármüvel mikor váltanák visza és benyomom a kuplungot az autó leál kicseréltem a komplet katbulátort mindenestöl és szintén igy csinálja mi lehet a probláma segitséget köszönöm.
Feco feco üzente 9 éve
A masik gondom 140-150es temponal 150-200km utan elkezd ràngatni a kocsi.
Elektromos hibàra gondolok,de màr pàrszor le is àllt a kocsi amíg lenem hűl a motor besem indul.
Városon kivűl màr nem merek elmenni vele mert egyszer automentővel kellett haza hozni!
A jelenség olyan mintha gazpedàlt hirtelen elengedem így motorfèk ràntanà meg a kocsit na és ilyet csinàl a kocsi csak àllandóan ràngat,űt a kocsi
Valami olyasmi lehet hogy a szikra a motorra ugrik àt es rovidzàrlatott csinàl vagy valami hasonlót
Uzemanyag ellatàsról vélemény? Mindig jó minösèget tankolok (shell)
Uzemanyag szabalyzorol hallottam hogy a szabalyzo elallitodik is igy nem kap allandoan uzemanyagot!
Valaki tudna segíteni ? Vagy valami oldalt ahol tudnak segíteni?
Feco feco üzente 9 éve
Sziasztok van egy Ford Orion 1,4i 16v 1989 évjàratú autóm!
Alapjaraton ingadozik 500-900-1000ig!!!
Hidegen,melegen is csinalja nem allandoan de mar zavaro
Talàn Szivótorok tisztítàsa,Fojtóazelephàz tisztítàsa ??
Injektortisztítàsa?
Valaki tudna segíteni ??
l. sándor üzente 13 éve
Szia!
Csak most olvastam a hibajelenséget.
Az enyémnél is előfordult (1.3 CFI) ugyanez úgy 30-120 Ezer km között.
Most nem jó a lambda szondám (már 6 éve), de ez a hibajelenség is megszünt.
Nem fullad le lámpánál vagy visszaváltás utáni megálláskor.A motor CO-ja most szinte semmi , mintha szegény keveréket kapna , Viszont melegen induláskor(gázadáskor) megtorpan.
Nem jöttem rá , hogy mi az ok , és nem nyúltam hozzá.
Üdv : Liga
Bálint István üzente 15 éve
Talán nem egyedi a problémád nekemis előfordult már hasonló . Egyszer az egyik vákum csöven találtam repedést és utána ahogy javitotam minden oké let de az alapjáratis kinlódot ha nagyob fordulatrol kinyomtam a kuplongot . Hasonlók voltak a tünetek mikor a levegő szürő előtt a kipufogó csonk felet az ilesztés volt laza . Valószinű hgy a magas rezonancia is megzavarja az érzékelőket ami egy komojab viszaváltásnál jelentkezik . Nekem az a tapasztalatom hogy joban dijaza a motor hogy ha visszaváltás előt kicsi gázfröcsot adok neki igy nem a kuplongot gyilkolom . Persze eztet nem nyugdijas tempóban ! Ha ismerősök beülnek már tudgyák miér van a majrévas és az bitonsági öv . Érdemes megpróbálni az inyektor tisztitó adalékot is csak beöntöd a tankba és kész . Ne próbálkoz az inyektor tisztitásával semit nem lától rajta és nemis lehet egyszerüen szétszedni !
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás